"Здесь терпение святых, соблюдающих заповеди Божии и веру в Йешуа." (Откр.14:12)
Draudze Shma Israel Sazināties ar mums Arhīvs
RU LV EN
Дополнительные статьи:
Emor 5778. ,,Jo viņi ir svēti Savam Visuaugstajam

lejupielādēt МР3 Klausīties Klausīties (atskaņotais 2)

Emor 5778. ,,Jo viņi ir svēti Savam  Visuaugstajam.,,  (Aleksandrs Ogijenko. 05.05.2018.) Svētrunas stenogramma.

 

Mums ir nedēļas lasījums Emor, ,,Saki,, un mēs turpinām iepazīt patiesā Ješua a Mašiaha dabu. Izlasīšu mūsu nedēļas lasījuma sākumu un pēc tam pateikšu svētrunas nosaukumu. Vaikra grāmatas(3.Mozus) 21.nodaļa no 1.panta: (*Visas Rakstu vietas ir tulkotas tieši no audio svētrunas, Bībeles tulkojumus latviešu valodā neizmantojot)

,,Un sacīja Adonai Moše, runā priesteriem Ārona dēliem un viņiem saki, lai nepaliek nešķīsti pieskaroties pie mirušā no savas tautas, tikai kā pie tuva radinieka sava, pie savas mātes, pie savas tēva, pie sava dēla un pie savas meitas, sava brāļa un savas māsas, kas vēl jaunava un dzīvo pie viņa, kas nav bijusi precējusies, var viņš pieskarties.,,

Krievu sinodālajā tulkojumā rakstīts: Nepadari sevi nešķīstu, bet patiesībā rakstīts: Drīkst viņš palikt nešķīsts, - tātad pie pašiem tuvākajiem radiniekiem, ja viņi, nedod Dievs, ir miruši.

Pieskaroties pie kāda no savas tautas, nedrīkst viņš padarīt sevi nešķīstu, viņiem nebūs dzīt savu galvu, nogriezt savas bārdas malas un izdarīt iegriezumus savā miesā, viņiem jābūt svētiem savam Visuaugstajam un nedrīkst sava Visuspēcīgā Vārdu darīt nešķīstu, jo viņi pienes upurus Adonajam, maizi Visuspēcīgajam un tāpēc tiem jābūt svētiem. Viņi nedrīkst sev ņemt netikli –zona-, un aptraipītu halal, un nedrīkst ņemt atstumtu sievu – gruša- atstumtu no sava vīra, jo viņi ir svēti Savam Visuspēcīgajam.

Un svētrunu tā arī esmu nosaucis: ,,Jo viņi ir svēti Savam Visuspēcīgajam.,,

Nedēļas lasījums sākas ar Visuspēcīgā vēršanos pie Moše, lai viņš pavēlētu priesteriem sargāt svētumu. Mēs redzam, ka šis svētuma sargāšanas iemesls ir tieši tajā, ka priesteri pienes upurus Visuaugstajam un pienes Viņam maizi. Citiem vārdiem, ja priesteris nav svēts, tad viņš nedrīkst pienest upuri Visuaugstajam, kurš būs patīkams Viņam. Vēl jo vairāk, mēs atceramies Nadavu un Avigu stāstu, viņi pienesa svešu uguni Visuaugstā priekšā un aizgāja bojā. Tātad tas nemaz nav derīgi. Var rasties jautājums, bet tas taču attiecās uz Ārona dēliem, viņi taču kalpoja templī, upuri pienes tur un maizes izlika, bet uz mums tas neattiecas.

Bet Atklāsmes grāmata mums saka, ka Mašiahs Ješua (Jēzus Kristus) tieši tagad dara mūs par priesteriem, kalpotājiem savam Visuaugstajam un tas nenozīmē, ka kaut kad mēs pienesīsim dzīvnieku upurus redzamajā templī, bet tas runā par to, ka katram no mums iekšienē ir Dzīvā Dieva templis! Un šajā templī katrs no mums tieši ir šis priesteris, kuram ir jāpienes upuri, kas ir patīkami Visuaugstajam: izlikt maizes, aizdegt gaismekli.

Es jau šodien jums jautāju, bet kāds tad ir pats patīkamākais upuris Visuaugstajam no visiem upuriem, ko var šodien un tagad pienest katrs no mums Visuaugstajam. Ir lūpu slavas upuris, bet jūs saprotiet, ka tikai caur Visusaugsto es varu slavēt Viņu, lai pienestu tādu upuri kaut kas ir jāiemanto!

1.Pētera vēstule 2.nodaļa tieši mums saka par to, kāds upuris no mums šodien tieši ir pats patīkamākais un pieņemamākais Visuaugstajam. Tas attiecās uz mums Jaunās Derības ticīgajiem, kas tagad kalpo katrs savā Visuaugstā iekšējā templī.

Izlasīšu piekto pantu: ,,Jūs paši kā dzīvi akmeņi uzceliet no sevis garīgu namu, svētu priesterību, lai pienestu garīgus upurus, patīkamus Visuaugstajam  Ješuā a Mašiahā.

…uzceliet no sevis garīgu namu, svētu priesterību, lai pienestu garīgus upurus, patīkamus Visuaugstajam  Ješuā a Mašiahā.

Kā tas ir? Kādā veidā es varu nest garīgus upurus, patīkamus Visuaugstajam  Ješuā a Mašiahā. Es zinu, ka Viņš ir nesis upuri par mani, bet šeit Pēteris saka kaut ko pavisam pretēju, ka tagad es varu nest garīgu upuri Visuaugstajam  Ješuā a Mašiahā. Kā tas ir? Būtība ir ļoti vienkārša, jaunā daba manī, kuru es iemantoju, caur savas sirds apgraizīšanu, izaudzējot tur Dzīvo Dieva Vārdu Mašiahā Ješua. Un tas arī ir pats patīkamākais upuris Visuaugstajam. Tādus upurus mēs pienesam mūsu iekšējā templī Visuaugstajam. Vai mēs varam tādus upurus pienest Visuaugstajam, ja mēs nebūsim svēti? Tāpēc, lai pienestu tādus upurus Visuaugstajam mums tagad ir jāiedziļinās mūsu nedēļas lasījumā un mēs šodien pieskarsimies tikai vienam jautājumam no visa, kas šeit ir rakstīts. Un ir skaidrs, ka savu galvu noskūt apkārt, nogriezt bārdas malas, izdarīt iegriezumus savā miesā un ja mēs skatāmies iepriekšējo nodaļu, tur ir vēršanās pie visiem Israēla dēliem, tur ir rakstīts: Neuzliec uz savas miesas rakstus, tā ir 19.nodaļa 27. un 28.panti un tur ir rakstīts: ,,Neapgrieziet matus uz galvas apkārt un nebojājiet savas bārdas malas, dēļ mirušā netaisiet iegriezumus uz savas miesas, netaisiet uz savas ādas rakstus: Es esmu Adonai.,,

Kad mēs lasām: Es Esmu Adonai, tas ir ļoti stingri. Tas ir tas pats, kad tēvs mājās saka saviem bērniem, lūk to un to dari, es to teicu! Tas nozīmē, ja tu to neizdarīsi, tad tev būs lielas nepatikšanas. Un bērni to saprot. Tādēļ, kad lasām: Es Esmu Adonai, mums ir jāsaprot, ka tas ir ļoti nopietni. Ko nozīmē negriez savu galvas matus (no krievu strigi golovu krugom)apkārt? Jūs ziniet tagad ir tāda frizūra kā podiņš, augšā matus atstāj, bet sānus izdzen, ko nozīmē negriez bārdas malas? Matu apsegs vīrietim aug no deniņiem līdz zodam, kad atstāj tikai āža bārdiņu, bet uz vaigiem visu noskuj, tas ir maina formu, tas nozīmē, griezt bārdas malas. Visuaugstais saka, visu kā Es Esmu izdarījis, tu tam nevari pielikt neko, jo, ja tu kaut ko pieliksi vai izmainīsi, tad tu to padarīsi nešķīstu. (oskverņiš) Bet jums ir jābūt svētiem! Tas pats ir par rakstiem uz miesas… Cilvēki domā, ka uzrakstot kaut ko uz savas miesas viņi sevi izrotās. Īstenībā viņi ar to sevi padara nešķīstu. Es pieskaršos šodien (Vaikra, 3.Mozus 21.nod.) septītajam pantam:

,,Viņi nedrīkst sev ņemt netikli – zona- , un aptraipītu – halala. Kas ir netikle ir skaidrs. Bet kas ir aptraipīta? Ja skatāmies pēc Stronga vārdnīcas, tad  skaidrojums ir samaitāta, aptraipīta, nokauta, godu zaudējusi, zaudējusi savu nevainību. Un nedrīkst arī ņemt vīra atstumtu sievu – gruša. Jo tie ir svēti Savam Visuspēcīgajam.

Mēs šodien runāsim par jaunavības svarīgumu, mēs šodien runāsim kā uzcelt svētīgu ģimeni ar garīgi veseliem bērniem. Katrs cilvēks sapņo par to, lai viņam būtu laimīga ģimene, ar veseliem un iekšēji skaistiem bērniem, kuri ir paklausīgi saviem vecākiem, kuri mīl Dievu. Lai tas viss mums būtu mums šodien jāierauga pamata, bāzes jautājumi uz kuriem tiek būvētas tādas ģimenes un dzimst tādi bērni. Tas ir ļoti svarīgi priekš šodien augošās paaudzes, tāpēc, ka tagad ir tāds laiks, kad izvirtība skaitās norma.  Jautājums ir tāds: Vai meitenei jāļauj pazaudēt savu jaunavību līdz laulībām. Ar ko tas var viņai beigties? Es atceros, ka mana meita, viena no manām meitām jautāja, es izbrīnījos, jo spriežot pēc vecuma tādas domas viņai pat nevajadzētu būt… Viņa man saka: Tēt, kā es varu zināt, ka šis puisis man būs labs vīrs, varbūt es no sākuma varu ar viņu padzīvot, uzzināt vai viņš man būs labs vīrs un tad jau tālāk tad saistīties ar viņu tālākās attiecībās. Un šī, kā lai to nosauc, mācība?! T iziet caur smadzenēm mūsu jaunatnei, aptraipa un beigās caur šo nākamo māšu dzīvē, nākamo sievu dzīvē jau viņi ieliek nākotnē ļoti daudz problēmu tālākajā dzīvē priekš sevis un priekš saviem bērniem. Jūs ziniet Torā jau par to jau ir ļoti daudz pateikts un tad, kad zinātnieki atrod atbildes uz kādiem jautājumiem jau mūsu laikā, sakot, lūk, tā tas strādā! Bet patiesībā Torā jau par to ir rakstīts trīs ar pusi tūkstošus gadu atpakaļ. Vēl jo vairāk, ja paprasītu vecajiem, jautātu gudriem cilvēkiem, kuri ir dievbijīgi, tad viņi jums pavisam noteikti pateiks, ka no aptraipītas sievietes nekad nebūs veselīgu pēcteču.

Bet kas ir aptraipīta sieviete? Kas ir netikle mēs zinām.  Bet aptraipīta sieviete? Aptraipīta, tā tieši arī ir sieviete, kas ir pazaudējusi savu jaunavību līdz savai laulību naktij ar savu likumīgo vīru. Tas, par ko mēs šodien runāsim šodien, dos mums vairāk izpratnes par tādu jautājumu kā liverāta laulības un reizē dos atbildi tam, ar ko noslēdzas mūsu nedēļas lasījums par israēlietes dēlu, kas bija ieņemts no ēģiptieša. Uz to visu šeit ir atbildes.

Lasot Jaunās Derības Rakstus es visu laiku biju nodarbināts ar jautājumu, kāpēc Ješua tik stingri attiecās pret šķirteņiem un visu laiku saka: ,, Ja vīrs šķiras no savas sievas ne dēļ laulības pārkāpšanas un precas ar citu, tad viņš ir laulības pārkāpējs. Ja sieviete ir šķīrusies un iziet pie cita vīra, viņa ir laulības pārkāpēja. Vienīgais, ja vīrs ir miris. Tad viņa kļūst brīva no Likuma, kā ir rakstīts, tad var apprecēties. Es visu laiku domāju kāpēc tas ir tik svarīgi, kāpēc Ješua tik stingri par to visu runā?

Sākšu no Mateja ev. 19.nodaļas 3.panta ,,Un piestājās pie Viņa farizeji un Viņu kārdinot viņam teica: Vai ir atļauts katra iemesla dēļ cilvēkam šķirties no savas sievas. Viņš teica tiem par atbildi: Vai esat lasījuši, ka mūs Radījušais iesākumā vīrieti un sievieti, ir radījis viņus. Par ko runā Ješua? Kad mēs skatāmies kā Visuaugstais iesākumā radīja vīrieti  un sievieti, mēs redzam, ka radīts bija tikai viens cilvēks. Viens cilvēks! Pēc tam jau otrajā nodaļa mēs redzam, ka Visuaugstais ieraudzīja, ka cilvēkam vajadzīgs palīgs šajā pasaulē un tad Viņš no šī cilvēka paņēma vienu aspektu (грань) un no tā izaudzēja šo cilvēku, kurš saucas sieva, kura ir vīra daļa. Par to šeit runā Ješua. Vai esat lasījuši, ka mūs Radījušais iesākumā vīrieti un sievieti, ir radījis viņus. Iesākumā, kad Visuaugstais radīja cilvēku, Viņš radīja to, kas ir vīrs un sieva kā viens vesels. Tas bija tā no iesākuma. Piektajā pantā rakstīts tādēļ cilvēks atstās tēvu un māti, kāpēc? Tāpēc, ka tagadējā pasaulē vīrieši dzimst vienai ģimenei, sievietes dzimst citiem vecākiem. Bet katram vīram ir sava otrā puse, kura tam ir jāatrod. Un katrai meitenei ir sava otrā pusīte, kura viņai ir jāatrod. Un teica: Tāpēc cilvēks atstās tēvu un māti un pieķersies savai sievai, un tur būs divi kā viena miesa, tā kā bija iesākumā. Tāpēc, ka no iesākuma Ādams bija radīts kā viena miesa, tāpēc cilvēkam ir jāatstāj savi vecāki un jāpieķeras savai sievai un būt par vienu miesu. Tā kā viņi vairs nav divi, bet viena miesa. Un tā, ko Visuaugstais ir savienojis, to cilvēkam nebūs šķirt. Līdz šai vietai mums viss ir skaidrs! Cilvēkam tādēļ ir jāatdalās no saviem vecākiem un jāpieķeras savai sievai un jābūt par vienu miesu, tāpēc, ka no iesākuma Visuaugstais cilvēku tieši tādu arī radīja! Sakiet, kas notiks, ja cilvēks šo miesu ņem un pēkšņi saraus to divās daļās un savu daļu kaut kur izmetīs? Pateiks : Nesaskanēja raksturi! ,,Viņi tam saka, kā tad Moše mums ir pavelējis dot šķiršanas vēstuli un no tās šķirties. Viņš saka tiem: Moše pēc jūsu cietsirdības atļāvis jums šķirties no jūsu sievām, bet no iesākuma tā nebija! Un, lūk, devītais pants: Bet es saku jums, kas no savas sievas šķirsies, ja ne nešķīstības dēļ, grieķu valodā pēc Stronga vārdnīcas 4202 šeit ir vārds ,,pornea,, Mums ir pazīstams vārds pornogrāfija. Lūk, no šīs saknes ,,pornea,,. ,,Un precēsies ar citu, tas pārkāps laulību!

Paklausieties: Atlaidis savu sievu, viņa ar kaut ko viņu neapmierināja, bet viņai nebija laulību pārkāpšanas un precas ar citu! Man šī labāk patīk! Mašiahs saka, viņš pārkāpj laulību! Un apprecoties ar šķirteni, viņš ir atradis citu sievieti, kuru vīrs atlaidis, ne dēļ nešķīstības un nezin kāpēc un apprecējās ar šķirteni.  Atkal pārkāpj laulību!

To pašu Ješua saka Kalna svētrunā. 5.nodaļa 32.pants: Un es jums saku, kas no savas sievas šķiras izņemot  laulības pārkāpšanas vainu, tātad atkal šeit stāv vārds ,,pornea,, tas tai dod iemeslu pārkāpt laulību un kas atšķirtu precē, tas pārkāpj laulību. Kāpēc ir tik bīstami būt laulības pārkāpējam? Padomājiet, cik šodien cilvēku, pat kristietības pasaulē, šķirās, precas ar šķirtenēm un nebīstas to, ko vārds saka, ka viņi ir laulības pārkāpēji. Es saprotu, ka šī svētruna ne visiem patiks, bet, ja priesteri nemācīs atšķirt to, kas ir šķīsts un to, kas nešķīsts, kas svēts un kas nav svēts, tad bēdas tādiem priesteriem. Kā mēs varam pienest upuri Visuaugstajam savā iekšējā templī, ja nedod kļūstam par laulības pārkāpējiem. Atklāsmes grāmatā 21. nodaļā rakstīts, ka laulības pārkāpējs neieies Debesu Valstībā. Ka viņa daļā ir degošā ezerā (LV jūrā)(Atkl.21:8)

Lūk, tas ir nopietni! Mēs agrāk domājām, ka laulības pārkāpējs ir tas, kurš izmaina savai sievai ar kādu no malas, kas šodien ir blakus, pasaulē. Bet Ješua saka, ka laulības pārkāpējs ir arī tas, kas šķiras no savas sievas ne dēļ laulības pārkāpšanas, bet vienkārši tāpat, viņa viņam neiepatikās. OHO! Kāda starpība! Tad lūk, Atklāsmes grāmatā ir rakstīts, tas, kurš uzvar mantos visu un es būšu viņam par Dievu un viņš man būs par dēlu. Uzvarošs ko? Savu veco dabu. Un tas ir tas savs ,,es,, kuram varbūt kaut kas neiepatikās viņa sievā. Redziet, viņa man pankūciņas uzcepa ne tā, kā man garšo! ,,Bailīgos un neuzticīgos un necienīgos, slepkavas un laulības pārkāpējus un atkal vārds ,,pornos,, un burvju un elku kalpu un visu meļu daļa ir degošā uguns un sēra ezerā, tā ir otrā nāve. Klausieties, briesmīgāk būt nevar! Citreiz Visuaugstais soda savus bērnus ar nāvi šajā pasaulē, bet tikai tāpēc, lai viņi sasniegtu dzīvību nākamajā pasaulē. Par to ir 1.Vēstulē Korintiešiem 11.nodaļā ir rakstīts, ka daudzi mirst tāpēc, ka grēko un nenožēlo. Bet mirst tikai tāpēc, lai sasniegtu mūžīgo dzīvību. Dieva tiesas ir taisnas un priekš tiem, kas viņu bīstas šajā pasaulē, tas ir labums! Kāpēc vārds saka, ka priesteri nedrīkst ņemt par sievu aptraipītas, netikles un šķirtenes? Tāpēc, ka tiem jābūt svētiem savam Visuaugstajam! Tāpēc, ka viņi pienes savam Visuaugstajam upurus! Es domāju, ja meitenes un puiši, sievietes un vīrieši, sievas un vīri, ja viņiem priekš sevis būtu pārliecinoša argumentācija kāpēc viņiem ir jāglabā sava nevainība līdz pirmajai kāzu naktij, kāpēc nevar precēt šķirtenes, tad tas viņus atturētu no neapdomīgiem soļiem.

Sākšu ar izvilkumu no Ilfa un Petrova romāna ,,Divpadsmit krēsli,,:

,,Tēvs Fjodors kārtējo reizi vēloties kļūt bagāts nolēma pavairot sugas suņus. Un ar šo mērķi iegādājās Ņerku (franču buldoga sugas suni). Viņu aiz nepieskatīšanas apklāja (sapārojās) vienacains bezmāju suns ar asti kliņģerī uz kārnās muguras.,, Ko nozīmēja ,,apklāja,, jūs taču saprotiet? ,,Pēc tam Ņerku saveda ar sugas tēviņu, bet rezultāts bija sekojošs, pēc noliktā laika Ņerkai atnesās seši teicami, ar purniņiem, slaidiem sāniem tīras buldogu sugas kucēni, kurus bojāja tikai kāda maza iezīme: katram kucēnam bija liela, pūkaina uz muguras guloša kliņģerī aste! Otrā paaudze vēl vairāk atgādināja klaidoni Marsiku! Viens kucēns pat piedzima vienacains. Klaiņojošā suņa veiksme bija pilnīgi neizskaidrojama.

Suņu audzētājiem un tiem, kas pavairo baložus ir jau sen zināms, ka ja kaut reizi sugas kucīte vai balodīte bija ,,apklāta,, (sapārojās) ar ne tīras sugas tēviņu, nākotnē labus pēctečus no viņas gaidīt nav ko. Pat, ja no pirmās reizes apaugļošanās nav notikusi.

 Ko saka zinātnieki par šo tēmu? Deviņpadsmitajā gadsimtā viens zirgu turētājs Lords Martons pamēģināja sakrustot tīršķirnes angļu ķēvi ar zebras tēviņu. Bet pēcteči no šīs tikšanās nesanāca. Pēc vairākiem gadiem šo ķēvi saveda ar angļu šķirnes tēviņu. Pēc vienpadsmit mēnešiem viņai piedzima kumeļš, kura ķermenis bija klāts ar strīpām kā zebrai. Dotā parādība tika nosaukta par telegoniju, kas nozīmē pirmā dzimumpartnera ietekmi uz sekojošo pēcteču pazīmēm, piedzimušu no citiem partneriem. Feliks Li Danteks, Čārlza Darvina kolēģis uzrakstīja grāmatu: ,,Induviduālā evolūcija, montojamība un neodarvinisti.,, 1899.gadā. Nodaļā ,,Telegonija,, vai pirmā tēviņa ietekme,, viņš aprakstīja veikto pieredzi kā arī izdarīja pieņēmumu, kurš drīzā laikā apstiprinājās, ka bērns, kas piedzimis sievietei, kurai līdz tam bijis daudz dzimumpartneru, var būt mantotas pazīmes no viņiem visiem. Šeit tiek skaidroti principi kā tas darbojas. Ģenētiskā materiāla nodošanās mehānisms un dzimumu ģenētikas princips. Tas ir tas, kas notiek sievietē, kura pieņem šo ģenētisko materiālu no vīrieša dzimumaktā. Tiek rakstīts nedaudz no zinātnes, lai tas būtu līdz galam pārliecinoši tiem, kuri klausīsies. Tā būs pārliecinoša argumentācija atturēties no katrām, nekārtīgām savstarpējām dzimumattiecībām.

Nokļūstot sievietes organismā svešās, aktīvās ģenētiskās vielas šūna sabrūk, sabrūk arī šūnas kodols un viņas hromosomas, bet tai pat laikā saglabājas DNK makromolekulas. Tās sauc par plazmīdām. Plazmīdas ir papildinošs faktors pārmantojamībai novietots šūnā ārpus hromosomām un tās ir spējīgas autonomi dubultoties, bet tai pat laikā tās ekspluatē saimnieces šūnu replikācijas sistēmu. Plazmīdas plaši tiek izmantotas gēnu inženierijā, lai pārnestu ģenētisko informāciju un ģenētiskām manipulācijām. Jūs esat dzirdējuši par ģenētiski modificētiem produktiem?! Un jūs ziniet kādas sekas ir no šiem produktiem cilvēka organismam. Šī izkropļotā ģenētiskā informācija nokļūstot cilvēka organismā, piesārņo paša cilvēka DNK un tīrību un sāk ietekmēt pašu DNK. Tas pats ir ar ģenētisko materiālu, kurš nokļūst sievietes iekšienē no cita vīrieša. Tas tur paliek un šī informācija, viņa tagad tur pastāvīgi atrodas un viņa tagad pastāvīgi ietekmēs sekojošos bērnu dzimstības procesus līdz tam momentam, kamēr sieviete būs spējīga dzemdēt. Tāpēc, tad, kad balodīte tika apklāta ar netīras šķirnes balodi, no viņas vairs negaidīja labus pēcnācējus. To pašu tad arī raksta Ilfa un Petrovs grāmatā: ,,Divpadsmit krēsli.,, Šī informācija parādīsies pastāvīgi.

Vai ir nepieciešams mūsdienu meitenēm, kuras pieņem lēmumu līdz laulībām sākt intīmu dzīvi, šo visu zināt? Es domāju, nepārprotami, jāzina! Tajā viņas ir jāmāca kā Torā rakstīts, meitenes no divpadsmit gadiem ir jau Bat Micva, Baušļa meita un uz to laiku jau viņai to visu ir jāzina, lai rūpētos par pilnvērtīgiem un veseliem, ģenētiski tīriem pēcnācējiem. Tāpēc ka, jo vairāk sievietei ir līdz dzemdībām seksuālas attiecības ar atšķirīgiem dzimumpartneriem, jo spēcīgāk ir viņu piesārņota viņas hromosomu ķēde, jo mazāk tai ir iespēju dzemdēt savus ģenētiskos bērnus no sava vīra. Tāpēc jaunavas gods, tas ir jēdziens tikumiski ģenētisks! Bet jaunavība kā pazīme ģenētiskai tīrībai. Runājot par jaunavību zinātnieki ir visu laiku nodarbināti ar jautājumu: Kāpēc vispār eksistē jaunavības plēve? Agrāk runāja, ka tā pilda aizsargfunkcijas, lai kaut kāda infekcija neiekļūtu un kad sievietei ir mēnešreizes, meitenei, ir šajā jaunavības plēvē atvērums un notiek attīrīšanās process un infekcija var nokļūt gan turp, gan atpakaļ. Un šis skaidrojums neiet cauri. Ir kāds cits viedoklis, rudimentārs, ka tas ir nevajadzīgs orgāns. Lūk, abas kategorijas izrādījās nepastāvīgas. Un vienīgais jaunavības plēves izskaidrojums ir, ka tā ir ģenētiskas tīrības pazīme.

Kad mēs Toras stundā ceturtdien runājām par šo tēmu, kāda māsa sacīja, ka viņas dzīvē bijusi tāda epizode, ka bijusi kādā draudzē un tur bijis kāds pāris abi gāja draudzē, vīrs un sieva un viņiem nebija ilgi bērnu. Viņi izšķīrās un katrs no viņiem apprecēja citu. Tagad gan vienā, gan otrā ģimenē ir bērni. Pēc Vārda nedrīkstēja šķirties, bet viņi izšķīrās un tagad viņiem ir bērni. Māsa meklēja tam skaidrojumu un atrada tādu skaidrojumu pie gudrajiem, ka, ja desmit gadu laikā pārim nav bērnu, tad viņi drīkst šķirties un tas nav Likuma pārkāpums. Paklausieties, ko par šo tēmu saka tie paši zinātnieki, kuri ir atklājuši šo fenomenu, kurš Torā jau bija zināms trīs ar pusi gadu tūkstošus atpakaļ. Ir ģimenes, kurās abi vecāki ir pilnīgi veseli, bet bērnus radīt viņi nevar. Izskaidrojums dotajam fenomenam ir vienkāršs. Sievietes  ģenētiskais mantojums ir piesārņots ar iepriekšējā partnera vai partneru ģenētiskajiem kodiem. Ieņemt bērnu viņa būs spējīga tikai tad, ja viņa šķirsies no vīra un veidos ģimeni  ar cilvēku, atbilstošu pēc fizioloģiskiem parametriem iepriekšējam partnerim vai partneriem. Jautājums: Vai ir kaut kā tagad iespējams risināt situāciju, kurā iekļuvuši cilvēki? Es to stāstīju ne tāpēc, ka gribu kādam izteikt spriedumu, bet es gribu sacīt, ka ir ļoti pareizi neizdarīt tādas kļūdas, bet ja kāds jau tādas kļūdas ir izdarījis, tad ir risinājums tādai situācijai. Vai atcerieties sievieti, kura bija notverta laulības pārkāpšanā? Ko viņai teica Ješua? ,,Un es tevi nenosodu, bet ej, un negrēko vairs!,, Un ziniet es patiesi ticu, ka ja, tāda sieviete atnāk pie Mašiaha Ješua uz šīs svētrunas pamata, kuru viņa tagad izdzirdēs, patiesi apzinoties savu netaisnību Dieva priekšā, ar dziļu grēku nožēlu un ticot uz to, ka Mašiahs Ješua ir izpircis arī šo grēku, sāksies attīrīšanās process viņas ģenētiskajai dabai. Tāpēc, ka Mašiahs Ješua ir atnācis mūsu dzīvē, lai atjaunotu mūs un mūsu DNK atgrieztu pirmajā stāvoklī tādā, kā Visuaugstais to ir radījis. Tieši tāpēc ir vajadzīga piedzimšana no augšienes. Tāpēc vajadzīga šī jaunā daba mūsos, kura aug mūsos caur Vārda pazīšanu un sākas tas viss ar grēku nožēlas procesu. Ješua sacīja: Un arī es tevi netiesāju, ej un negrēko vairs. Tātad var izdzēst šo informāciju ar dziļu grēku nožēlu un protams jāsaprot, ka,  ja tu sagrēkosi, tad notiks kas jau kaut kas daudz vairāk smagāks. To pašu Ješua teica novājinātajam: Lūk, tu tapsi vesels, ej un negrēko vairs, lai ar tevi nenotiek kas ļaunāks.

Ir nopietna problēma, kad ticīgi vīrieši un sievietes apprecas ar neticīgajiem. Un mūsu nedēļas lasījums tieši noslēdzas ar šādu situāciju, kad kādas israēlietes dēls dzimis no ēģiptieša ieiet Israēla nometnē un sāk zaimot Visuaugstā Vārdu. Var jautāt: viņs taču izgāja no Ēģiptes kopā ar savu mammu, viņš redzēja visus brīnumus, viņš redzēja Visuaugstā godību, kad Visuaugstais nolaidās uz Sinaja kalna. Liekas, cik gan daudz argumentācijas var būt nepieciešams cilvēkam, lai viņā būtu bijība Visuaugstā Vārda priekšā.

Ko mēs par to lasām: ,,Izgāja kādas israēlietes dēls dzimis no ēģiptieša pie israēla dēliem un sastrīdējās israēlietes dēls ar israēlieti, zaimoja israēlietes dēls Adonaja Vārdu un runāja ļaunu. Un aizveda to pie Moše. Paklausieties, sastrīdējās ar israēlieti, bet zaimot sāk Visuaugstā Vārdu. No kurienes tas nāk?! Jūs saprotiet, ka tas nāk no cilvēka iekšienes, no viņa dabas. Un divpadsmitajā pantā teikts: Un nosēdināja to zem apsardzes līdz tam tiks pasludināta Adonaja griba. Un teica Adonai Moše sakot: Izved ļaunu runājošo prom no nometnes un tie, kas dzirdējuši, lai uzliek rokas uz viņa galvas un visa sabiedrība, lai to nomētā ar akmeņiem.,,

Nevajag domāt tā: ,,Es esmu ticīgs, bet viņš ir neticīgs, bet viņš it kā nav pretī tam, ka es eju uz draudzi, ka es lasu Rakstus, nu viņam tas nav interesanti, bet viņš it kā ir ar mieru uz šīm manām dīvainībām, viņam ir citi mērķi, viņam ir lieli plāni, viņš grib visu pasauli iekarot, viņš ir tik superīgs, viņš mani saprot… Es gribu teikt: Līdz tam laikam kamēr viņš nekļūs apgraizīts, apgraizīts savā sirdī, kamēr viņš nenonāks pie ticības Vienīgajam Dievam, nesaisti savu dzīvi ar viņu!  Tāpēc, ka problēma būs bērnos! Bērni būs tādi kā israēlietes dēls no ēģiptieša, kad nāks grūta situācija viņa dzīvē, viņš sāks zaimot Visuaugstā Vārdu. Vai tev ir vajadzīgi tādi bērni? Tādā dzimtā Visuaugstais nedzīvos! Tāpēc, ka Visuaugstais dzīvos svēto dzimtā un taisno dzimtā! Tas attiecas kā uz vīriešiem, jaunekļiem, tāpat arī uz meitenēm. Ja viņš patiesi tevi mīl, tad viņš sāks aizdomāties par  to, uz kuru tu tici! Sāks meklēt un būs pacietīgs! Bet, ja viņš centīsies panākt tikai to, lai ar tevi pārgulētu līdz laulībām, tad zini, ka tāds vīrs tev nav vajadzīgs, jo viņš vienmēr būs neuzticīgs tev! Jo vīrietis, kurš neciena jaunavību sievietē, nekad nebūs uzticīgs vīrs!

Un israēla dēliem saki: Kurš runās ļaunu par savu Dievu, tas nesīs savu grēku. Un Adonaja Vārda zaimotājam ir jāmirst. Ar akmeņiem to nomētās visa sabiedrība, vai tas atnācējs vai iezemietis, ja sāks zaimot Adonaja Vārdu tiks nodots nāvei.

Tāpēc Visuaugstais tā rūpējas par savu tautu un saka 2.Mozus 34.nodaļa 15.pants:

,,Nestājies savienībā ar tās zemes iedzīvotājiem, kad viņi darīs netiklības sekojot saviem dieviem un pienesot upurus saviem dieviem, lai neaicinātu tevi un tu nebaudītu viņu upurus. Un neņem no viņu meitām sievas saviem dēliem, lai viņu meitas netiklību darot sekojot saviem dieviem, neievestu tavus dēlus netikli sekot viņu dieviem.,,

Vēl daži vārdi par liverāta laulību. Par šo sievietes dzīvē pirmā vīrieša ietekmi uz sekojošo bērnu piedzimšanu. Jūs visi ziniet, ka Israēlā ir tāds jēdziens kā liverāta laulības. Agrāk es nesapratu šo principu. Kāpēc brālim ir jāieiet pie sava mirušā brāļa sievas, lai atjaunotu brāļa sēklu. Kā darbojas šis princips. Tagad tas kļūst skaidrs.

Par to jau mēs lasām Breišit 38.nodaļā. (1.Mozus) Šis tad jau bija zināms, šie principi bija zināmi cilvēkiem daudz ātrāk kā tika dota Tora.

,,Un teica Je`huda Onanam savam dēlam, ieej pie sava brāļa sievas,,- tas ir Breišit grāmatā 38.nodaļa 8.pants,- ,,precies ar viņu kā ar jaunavu un atjauno sēklu savam brālim.,,

Es agrāk nevarēju saprast kā viņš var atjaunot sēklu brālim, ja viņš ir cits cilvēks, bet tagad sāku saprast. Ka tā informācija, kura jau ir šai sievietei, viņa arī atjaunos sēklu brālim. Dvarim grāmatā 25.nodaļā no 5.panta līdz 10.pantam ir rakstīts:

,,Ja brāļi dzīvo kopā un kāds no tiem mirst neesot dēlam, tad  mirušā sieva nedrīkst iziet pie sveša cilvēka no malas, bet tās svainim ir jāieiet pie viņas un jāņem tā par sievu un dzīvot ar viņu. Un pirmdzimtais, kuru tā dzemdēs paliks ar tā mirušā brāļa vārdu. Ko nozīmē: paliks ar tā mirušā brāļa vārdu? Tas ir viņu nosauks tādā vārdā kāds bija vīram? Varbūt jā… Bet, kad mēs runājam par vārdu mēs runājam par būtību, par jaundzimušā mazuļa būtību. Viņš pilnībā būs atbilstošs savam tēvam, kurš ir miris. Jūs tagad redziet kā tas darbojas? Torā jau sen ir par to pateikts. Žēl tikai, ka cilvēki par to nezin. Žēl tikai, ka no cilvēkiem tas tiek slēpts. Jo, ja būtu sapratne cilvēkiem, gan vīriešiem, gan sievietēm, cik svarīga ir laulāto attiecību šķīstība, cik svarīga ir jaunavība, kas saglabāta līdz pirmajai laulību naktij. Svarīga gan vecāku dzīvei, gan visu pēcnācēju dzīvei. Priekš pašu bērnu dzīves, kuri jau vairs nekad savā dzīvē nezaimos Visuaugstā Vārdu.

Vēl pāris vārdu par ģimenes dzīvi par laulībām, par šķiršanos un šķirtajiem. Es saprotu, ka kādiem no jums tagad drudžaini aulekšo domas. Un jūs neziniet kā tagad kārtot jūsu dzīvi, ja jūs jau esat šķirti. Un jūs nevariet saprast, esmu šķīries dēļ laulības pārkāpšanas vai nē. Kopā ar visu to es redzu, ka mana bijušā sieva dzīvo ar citu vīrieti. Vai arī ir cita situācija. Es apprecējos, biju nevainīga, bet ar neticīgu vīrieti un man tagad ir bērni no viņa, bet viņš man pateica, ka negrib dzīvot kopā ar mani un tagad dzīvo kopā ar citu sievieti un pieprasa šķiršanos. Kā man būt šajā situācijā? Pateicība Visuaugstajam par Viņa Vārdu, palasīsim un ieraudzīsim atbildes uz visiem šiem jautājumiem.

1.korintiešiem 7.nodaļa no 1.panta: ,,Bet ko jūs esat man rakstījuši, tad cilvēkam ir labi sievieti neaiztikt, bet netiklības novēršanas dēļ, katram lai ir sava sieva un katrai savs vīrs. Un vīrs, lai izrāda sievai vajadzīgo labvēlību (благорасположение), un tāpat sieva  vīram. Sievai nav varas pār savu ķermeni, bet vīram, tāpat arī vīram nav varas pār savu ķermeni, bet sievai. Nenošķirieties viens no otra izņemot pēc vienošanās uz laiku, lai nodotos gavēnim un lūgšanai, bet tad esiet kopā, lai nekārdinātu jūs sātans jūsu nesavaldības dēļ. Bet tas tomēr manis sacīts kā piekāpšanās un ne kā pavēle, jo es vēlos, ka jūs visi būtu kā es, bet katram ir sava dāvana no Dieva, viens tādu, cits, citādu. Nelaulātiem un atraitnēm es saku, labi viņiem palikt kā man. Bet ja tie nevar atturēties, lai laulājās, jo labāk ir stāties laulībā nekā aizdegties. Bet tiem, kas stājas laulībā ne es pavēlu, bet Kungs, sievai nešķirties no vīra, bet ja tā izšķirsies, tad tai palikt neprecētai vai salabt ar savu vīru un vīram neatstāt savu sievu.,,

Tātad Pāvils atkārto to pašu pozīciju par kuru māca Ješua. Bet mēs redzam, ka Ješua māca un saviem mācekļiem izvirza tieši tādas pat prasības kā Tora prasa no priesteriem, kuri pienes upurus templī. Agrāk es lasīju un domāju, bet tas ir Torā, kāpēc Mašiahs uzliek tādu augstu latiņu saviem mācekļiem. Bet tagad iedziļinoties Torā es redzu, viss, ko māca Ješua, viņš savus mācekļus māca kā nākamos priesterus, kuri jau tagad sāk kalpot savā iekšējā templī un pienes upurus tam patiesajam Dievam, kurš dzīvoja arī tajā skīnijā (saiešanas teltī), kuru tauta uzcēla pēc tēla tuksnesī. Tur tajā skīnijā pēc tēla mājoja patiesais Visuaugstais bija klātesoša viņa šehina (Dieva klātbūtne). Tas pats arī mūsos, Visuaugstais nav izmainījies un to, kā mums dzīvot, Viņš mums ir pastāstījis Savā Torā, Savā mācībā. Un protams mēs visi gribam pienest upuri Visuaugstajam un mēs saprotam, ka neesot mums svētiem, mēs to darīt nevaram.

,,Bet to saku es, ne Kungs, bet, ja kādam ir neticīga sieva un viņa piekrīt dzīvot kopā ar viņu,,-  šī ir situācija, kura šodien ir ļoti svarīga priekš mums, viens ticīgs un viens neticīgs. Apprecējās, abi bija neticīgi, viens ir sācis ticēt, otrs kategoriski nepieņem, ko darīt tādās situācijās, ja Vārds saka šķirties no sava vīra nedrīkst.

,,Ja kādam brālim ir neticīga sieva un viņa piekrīt dzīvot ar viņu, tad viņš nedrīkst viņu atstāt. Un sieva, kurai ir neticīgs vīrs un viņš piekrīt dzīvot ar viņu, tad viņa nedrīkst to atstāt, jo neticīgs vīrs top svēts caur ticīgu sievu un neticīga sieva top svēta caur ticīgu vīru. Jo citādi jūsu bērni būtu nešķīsti, bet tagad tie ir svēti.,, Tas ir ļoti svarīgs moments. Ja vīrs vai sieva nav ticīgi, bet piekrīt dzīvot kopā ar jums, jūsu dzīve, jūsu dievbijība, jūsu svētums, jūsu piepildītība ar Dieva Garu, tas padarīs svētu gan jūsu vīru, gan bērnus. Un tas ir ļoti svarīgi, lai bērni augtu svētumā.

15.pants: ,,Ja neticīgais, grib šķirties, lai šķiras..,, Tātad, ja ir neticīgs vīrs vai, ja ir neticīga sieva grib šķirties, bet tu esi ticīgais un tu zini, ka pēc Vārda tev nav tiesību šķirties. Vārds saka, apustulis Pāvils saka, lai šķiras! Brālis vai māsa tādos gadījumos nav saistīti. Uz mieru Dievs mūs ir aicinājis.,,

Uzreiz rodas jautājums: Ko nozīmē nav saistīti, tāpēc, ka ja sieva ir šķīrusies no vīra, Dievs saka, viņai jau vairs nav tiesības precēties ar citu. Vien tikai tad, kad vīrs mirs. Bet, ja vīrs ir neticīgs vai sieva neticīga, bet grib šķirties, tad pēc tam, kad jūs esat šķirti, vai ticīgais drīkst otru reizi precēties? Vai arī nedrīkst? Apustulis Pāvils saka: Nav saistīti! Un šis vārds ,,nav saistīti,, ļoti svarīgi ir saprast tā nozīmi. Šeit par 39.pantā rakstīts šai pašā nodaļā apustulis Pāvils saka: ,,Sieva ir saistīta ar Likumu, kamēr viņas vīrs ir dzīvs.,, 15.pantā vārds ,,saistīti,, ir pēc Stronga vārdnīcas (1402) verdzināt, padarīt par vergu, būt verdzībā. Tātad ,,nav saistīti,, nav verdzībā un ja skatāmies kāds vārds stāv 39. pantā, sakne ir tā pati, sieva ir saistīta ar Likumu, kamēr vīrs dzīvs, bet 15.pantā teikts nav saistīti. Tātad tas atbrīvo no verdzības Likuma, nav saistīta ar šo laulības Likumu. Tāpēc apustulis Pāvils saka, ka, ja neticīgs vīrs grib no tevis šķirties, tad tu šķiries miera dēļ, lai saglabātu šehinu mājā(Dieva klātbūtni), lai bērni neredzētu šo skandālu un neaugtu šajā strīdu atmosfērā. Bet, ja tu gribēsi apprecēties, tāpēc tu vari darīt to, tāpēc, ka tu neesi saistīta vai neesi saistīts ar šo laulības Likumu ar tavu bijušo vīru vai sievu. Lūk, ko nozīmē ,,nav saistīti,, 39.pantā apustulis Pāvils saka: ,,Sieva ir saistīta ar Likumu, kamēr viņas vīrs ir dzīvs,, Bet šeit viņš saka, ka brālis vai māsa tādos gadījumos nav saistīti. ,, Ja viņas vīrs nomirs, tad viņa ir brīva apprecēties ar ko grib, bet tikai Kungā.,,

Tātad, ja neticīgs vīrs grib ar tevi šķirties, miera dēļ drīksti šķirties, ja neticīgs vīrs grib ar tevi dzīvot kopā, tad tev ar viņu jādzīvo kopā. Tas pats arī par sievu. Bet, ja tu esi izšķīrusies no neticīga vīra, bet pati esi ticīga, pēc neticīga vīra prasības, tad tu vairāk neesi saistīta pēc Likuma, tā saka apustulis Pāvils. Vari apprecēties ar citu tikai esot Kungā.

,,Bet viņa ir svētīgāka, ja paliks tāpat, pēc mana padoma, es domāju, man ir Dieva Gars.,,

Tas ir tas, kas skar šķiršanos.

Lai Visuaugstais mūs svētī ar Savu svētumu, lai mēs cienīgi varētu viņam pienest upurus. Ješua vārdā āmen.

Liecības.

,,Es gribu liecināt. Kad es vēl biju Krusta baznīcā, tur bija sagatavošanās kristībām un kādā nodarbībā es pastāstīju to, ko šodien Aleksandrs stāstīja. Un kāda sieviete, kura bija no jaunkristāmajiem, kuri bija atnākuši, lai kristītos, viņa piecēlās un viņa bija sarkana un ļoti dusmīga, vērsās pret mani, ka tas, ko es esmu teikusi tas ir cieņas pazemošana. Un es atnācu mājās un stājos Dieva priekšā un saku: ,,Dievs tā ir patiesība un es nezinu kāpēc tas viss aizskāra šo sievieti, es palūdzu. Un pagāja nedēļa. Es viņu sastopu nākamajā nodarbībā un viņa ir mainījusies. Viņa izgāja priekšā un teica: Es gribu liecināt, kas ar mani notika. Viņa teica, es atnācu mājās, bet es tajā vakarā lūdzu. Es atnācu mājās un nevarēju nomierināties, staigāju, pārdomāju. Un pēkšņi pie manis atnāca kas tāds, ka es sajutos netīra un nešķīsta, ka es nokritu ceļos un sāku lūgt Dievu. Un viņā notika tāda pārmaiņa! Viņa nožēloja grēkus un Dievs to izdarīja! Viņa to liecināja un tas tā palika. Tad viņa mani apķēra! Un es esmu sapratusi, cik svarīgi ir tas, ko Aleksandrs šodien pastāstīja. Tad es nepazinu Ješua aMašiahu, es dzīvoju no tā…(cik daudz man bija atklāts uz doto brīdi) Bet patiesība vienmēr ir patiesība, tā caursit šīs tumsas bruņas! Šī sieviete attīrījās, viņa attīrījās, jo Dievs aizskāra viņas sirdi un parādīja kādā ceļā viņa var tikt attīrīta. Slava Dievam, Viņš vienmēr ir uzticams Savam Vārdam un Viņš vienmēr atbalsta Patiesību. Āmen.,,

 

Brālis Naums: Es gribu dažus vārdus pateikt par svētrunas tēmu. Vispār jau Torā viss ir uzrakstīts, mēs lasām par baskāju namu (5. Moz. 25:10 ), kur ir cilvēks, kurš atsakās atjaunot sava brāļa sēklu, tiek pakļauts nicinājumam Israēla sabiedrībā. Viņam sit seja un novelk zābaku. Mēs runājām par to, cik svarīga ir tā ietekme, kas ietekmē sievietes ģenētisko sistēmu. Pirmo dzimumattiecību pieredze. Tātad gribu pateikt tā: Kad Israēlā svētī jaunos zem hupas. Tad izsaka tādu svētību. Es kaut kad par to teicu, tas skan tā: Lai ir jūsu prieks kā Ādamam un Ievai. Bet kāds prieks bija Ādamam un Ievai? Viņi zināja noteikti, ka viņi ir pusītes viens otram. Un tajā ir tas viss dārgums, par ko mums runā Tora, tieši tajā. Lai atrastu savu pusīti nevajag iet pa tuksnesi un meklēt. Māki sevi saglabāt tīrībā un svētumā. Lai tad, kad atnāks laiks tevi svētīt vai tavu laulāto ar tādu svētību, jūs zināsiet tieši, ka jūs esiet pusītes viens otram. Un tas atnāk tieši no tā, ka tu ar lielu svētbijību un ar cieņu izturies pret savu nākamo laulāto.

Salamana pamācībās 5.nodaļā ir teikts: (es izlasīšu un pabeigšu) Šeit runa iet par sūtījumu, kuru ķēniņš Salamans ir nosūtījis savam dēlam: ,,Mans dēls ņem vērā manu gudrību un pieliec savu ausi pret manu saprātu, lai turētu saprātīgumu un lai tava mute saglabātu zināšanas, jo medu izdod svešas sievas lūpas, un mīkstākas  par eļļu ir viņas runas, bet sekas no viņas ir rūgtas kā vērmeles asi kā zobens abās pusēs ass. Viņas kājas nes nāvi, viņas pēdas sasniedz elli, ja tu gribētu aizsniegt viņas dzīves taku, tad viņas ceļi nav pastāvīgi un tu viņus neuzzināsi. Un tā bērni, klausiet mani un neatkāpjaties no manas mutes vārdiem. Turi tālāk no viņas savu ceļu. Un neej tuvu viņas nama durvīm. Lai savu veselību neatdot citiem un tavus gadus mocītājam. Lai nepiesātinātos ar tavu spēku citi un tavas pūles nebūtu priekš sveša nama. Un tu stenēsi pēc tam, kad tava miesa un tavs ķermenis būs izsīkuši. Un teiksi, kāpēc es neieredzēju pamācību. Un mana sirds neņēma vērā pamācību un es neklausījos savu skolotāju balsi, un nenoliecu savu ausi pret saviem pamācītājiem, gandrīz es iekritu katrā ļaunumā sapulces un sabiedrības vidū. Dzer ūdeni pats no savas ūdenskrātuves un tekošu no tava avota, lai tavi avoti neizlīst pa ielām un ūdens straumes pa laukumiem. Lai tie pieder tev vienam. Bet ne svešiem kopā ar tevi. Lai svētīts ir tavs avots un mierinies ar savu jaunības sievu, burvīgu aļņu māti un brīnišķīgu kalnu kazu ( vai stirnu Strongs) Kāpēc tev, mans dēls aizrauties ar svešu un apņemt svešinieces krūtis? Jo Dieva priekšā, viņa acu priekšā ir cilvēku ceļi. Un Viņš mēra visus viņa ceļus. To, kas ir bez Likuma noķer viņa paša nelikumība. Un no sava neprāta vairuma viņš pazaudējas.,,

Šeit ir viss rakstīts un pateikts. Un kad mēs baudām šo dzīvības maizi, tas ieiet mūsos, piepilda un padara mūs saprātīgus. Un tad tu patiešām zināsi, ka tev blakus ir tava pusīte. Āmen.,,

 



Mūsdienīgs kalendārs
Ceturdiena
Bībeles kalendārs


Jaunumi:
Rīgas Domes Labklājības departaments

Dieva Taisnība iemiesojusies.

BALAKS. 5773. KURA KĀDS IR UZVARĒTS,TĀ KALPS VIŅŠ IR. 22.06.2013. A.Ogijenko.

Atklāj ūdens avotus raudu ielejā. Jauna mēness svētki. Ava mēnesis. 5773. (Aleksandrs Ogijenko. 08.07.2013.)

No brīvas gribas Viņš mūs ir dzemdinājis ar Patiesības vārdu. Aleksandrs Ogijenko, 6.08.2013

Veca ebreju vīra, pārdzīvojuša Katastrofu, tšuva. Vēstule – liecība.

BEMIDBAR. 5773. "Katrs karš ir garīgs." (A.Ogijenko. 11.05.2013)

Par Hanukas svētkiem. (A.Ogijenko, 117 pārraidīt "SHMA ISRAEL". 06.12.2007g.)

HANUKA. 5774. „DIEVA VALSTĪBA NAV VĀRDOS, BET SPĒKĀ.” (A.Ogijenko. 01.12.2013.)

Beshalah 5774. ,,Vienmēr atceries galveno!,, Aleksandrs Ogijenko. Draudze Beit Shalom. 11.01.2014.

Vaethanan. 5772. ,,Bez atklāsmes no augšienes tauta ir mežonīga.” Naums Geļfands. 04.08.2012.

Shoftim. 5774. Dievs ir mans Mierinātājs. Aleksandrs Ogijenko.30.08.2014.

Jauns mēness ELUL. 5773. "No viņa paša griba dzemdināja Viņš mūs ar patiesības vārdu" (A.Ogijenko)

„Lai tevi izglābtu no cita sievas.” Vajehi. 5775. Naums Geļfands. 03.01.2015.

Sāras dzīve 5775. (Aleksandrs Ogijenko)

,,Par ticību un mūsu bailēm.,,,.12.mēnesis. 5776. A.Ogijenko. 09.02.2016.

Nedēļas lasījums “HAJEJ SARA” (Sāras dzīve) 5774. “Nāc, es tev rādīšu Jēra līgavu”. (A.Ogijenko)



"Atjaunošanās laiks" (A. Ogijenko)

Tazria Mecora. 5778. ,, Lai katrs no jums mācētu turēt savu trauku svētumā un godā.,, .

"Mācība", kopienas "Beit Šalom" veidošanai un iekārtošanai, apkopota, pamatojoties uz "Didahe”.

Emor 5778. ,,Jo viņi ir svēti Savam Visuaugstajam













Grāmata:
„Kad dzirdēsiet Viņa balsi neapcietiniet savas sirdis.” Aleksandrs Ogijenko. Ievads.

1.Nodaļa. „Mūsu cīņa nav pret miesu un asinīm.”

2.NODAĻA. "Ne viss mesiāniskais patiesi ir mesiānisks."

3.NODAĻA. "Kur meklējamas patiesās ticības saknes?"

4.NODAĻA. Par Jeshua haMašiaha un Viņa mācekļu attieksmi pret Mozus Bauslību, un par nepieciešamību ievērot Likumu, ko Dievs devis Mozus Bauslībā.

5.NODAĻA. „Jo neviens nevar likt citu pamatu.”

6.NODAĻA. „Mašiaha noslēpums.”

7.NODAĻA.. BAUSLĪBĀ „ES” (VECAIS) ESMU MIRIS BAUSLĪBAI.

8. NODAĻA. DIVI CEĻI.

Copyright © , all rights reserved